Šķiet, ka uzņēmums SKYCORP nav vienīgais, kas uzskata, ka ūdeņradis ir nākotnes degvielas avots.
“ASV militārie spēki nesen paziņoju par nodomu izmantot ūdeņraža tehnoloģiju, sākot no kājniekiem līdz tankiem. Kā pasaulē lielākais naftas institucionālais patērētājs tas varētu būtiski palīdzēt videi, samazinot fosilā kurināmā patēriņu,” atzīst Mareks Alliksoo, piebilstot, ka viņš uzskata, ka ūdeņraža kā degvielas avota nozīme turpmāk tikai pieaugs.
“Ņemot vērā Eiropas Savienības mērķi līdz 2050. gadam kļūt par oglekļa neitrālu, var apgalvot, ka, neizmantojot ūdeņradi, tas vienkārši nebūs iespējams,” uzskata SKYCORP izpilddirektors.
Šobrīd ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģija jau tiek izmantota, sākot no motocikliem līdz sauszemes transportlīdzekļiem, vilcieniem, kuģiem un pat Cessna izmēra lidaparātiem.
“Es uzskatu, ka nākotnē mēs sagaidīsim milzu interesi par ūdeņraža tehnoloģiju, apjaušot, ka tā nodrošina zemākas izmaksas, uzlabotu infrastruktūru un palielinātu pieejamību,” turpina Mareks Alliksoo. “Manuprāt, ne tik tālā nākotnē pienāks brīdis, kad mēs varēsim pasūtīt ūdeņradi mobilajās lietotnēs un tas tiks piegādāts pie mūsu durvīm, lai mēs varētu uzpildīt savu dronu, motociklu vai skūteri.”