Mūsu politika regulē tos principus un procesus, ar kuru palīdzību tiek koordinēta mūsu uzņēmuma darbība ikdienā. Katrs Linde (iepriekš AGA) darbinieks gan individuāli, gan kolektīva līmenī atbild par iekšējo noteikumu ievērošanu, lai attaisnotu uz sevi liktās cerības un piepildītu to, kas tiek sagaidīts no mums kā no uzņēmuma.
Veselība, drošība un vide
Mūsu uzņēmums dara visu iespējamo, lai nenodarītu kaitējumu cilvēkiem, sabiedrībai un videi. Mūsu galvenā prioritāte ir kolēģu, klientu, biznesa partneru un sabiedrības, kurā mēs nodarbojamies ar uzņēmējdarbību, veselība un drošība.
“Mūsu VDV principiem nepārtraukti jāatspoguļojas mūsu rīcībā, par visiem 100%...”
...Linde (iepriekš AGA) uzņēmumā:
Viens no galvenajiem mūsu galvenajiem mērķiem ir novērst jebkādus ar darbu saistītus negadījumus.
Mūsu pamatprincipi paredz, ka visi darbinieki:
- strādā darbavietā, kura ir droša;
- saprot attiecīgo sistēmu, kārtību un procesus, un pilda to noteikumus,
un
- strādā tādā organizatoriskajā struktūrā, kurā pastāv acīmredzama līderība un kurā tiek atzīta atbilstoša uzvedība.
...ārpus tā:
Mēs prasām arī to, lai ikviens, kas strādā pie mūsu biznesa partneriem vai apakšuzņēmējiem pilnībā ievērotu minēto politiku.
Kvalitāte
Mēs rīkojamies pareizi uzreiz, ar pirmo reizi. Mēs nepārtraukti uzlabojam savu sniegumu. Kvalitāte nozīmē ražot produktus bez defektiem un sniegt kvalitatīvus pakalpojumus, nodrošināt ražošanas procesu bez atkritumiem un tādu uzņēmējdarbības formu, kura ļauj ātrāk pieņemt labākus lēmumus.
Mēs zināsim, kādas ir klientu prasības, izpratīsim un efektīvi izpildīsim tās. Klienta viedoklis tiek pastāvīgi apkopots, un klientu prasības tiek pildītas, papildinot konkrētus, klientiem būtiskus parametrus mūsu specifikācijās.
Mēs varam konstatēt, cik efektīvs ir mūsu sniegums kvalitātes jomā attiecībā pret klientiem un nepārtraukti to uzlabot.
Klientu pašreizējās prasības ir apzinātas un iekļautas būtiskajos, ar klientu apkalpošanas jomu saistītajos mērķos.
Ir ieviesti procesi un procedūras, ar kuru palīdzību var uzzināt klientu viedokli, ievākt informāciju par sniegumu uzņēmējdarbībā un salīdzināt minētos rādītājus, lai konstatētu, kāda šobrīd ir uzņēmuma kapacitāte.