Par labu šķidrā slāpekļa izmantošanai ir divi galvenie iemesli — tā saldēšanas īpašības un saldējuma gatavošanas laikā radītais efekts.
“Šķidrā slāpekļa izmantošanas priekšrocības ir superātrais saldēšanas process, vizuāli iespaidīgais dūmu efekts un saldējuma maigā struktūra. Tas ir tādēļ, ka ārkārtīgi zemās šķidrā slāpekļa temperatūras dēļ ledus kristāli uz saldējuma ir ļoti mazi. Turklāt saldējuma pagatavošanā mums nav jāizmanto ķīmiskas vielas, tādēļ saldējums saglabā dabīgu, īstu garšu,” turpina Kaili.
Šķidrais slāpeklis ir arī vienkārši transportējams, tādējādi Udu spēj nodrošināt mobilus risinājumus un ierasties korporatīvos un privātos pasākumos.
Kaili Adamsone paskaidro, ka, izmantojot šķidro slāpekli, jāievēro noteikta piesardzības pasākumu kopa. Lai nodrošinātu, ka darba laikā ar šķidro slāpekli neviens necieš, tas nekad netiek liets manuāli. Tā vietā šķidrais slāpeklis tiek dozēts, izmantojot speciālu ierīci, un persona, kura ar šo vielu darbojas, valkā aizsargbrilles un aizsargcimdus.
Līdz šim uzņēmums Udu ir radījis vairāk nekā 30 dažādas saldējuma garšas, lai gan nav konkrētas saldējuma kartes un klientiem ir iespēja garšu pielāgot atbilstoši savai gaumei. Uzņēmums Udu dod priekšroku vietējām, sezonālām saldējuma sastāvdaļām, kā arī gatavo vegāniem paredzētu saldējumu un saldējumu, kura sastāvā ir alkohols.
“Mūsu saldējums ir pārāks par citiem, jo tas sniedz juteklisku pieredzi gan acīm, gan garšas kārpiņām. Korporatīviem pasākumiem mēs sniedzam klientiem iespēju izvietot savu uzņēmumu zīmolus uz mūsu letes un krūzītēm un pat izveidot īpašas garšas, bieži vien izmantojot klientu piedāvātos produktus. Mēs konstatējām, ka šis mūsu klientiem ir lielisks mārketinga līdzeklis,” sarunu noslēdzot, piebilst Kaili.
Teksts: Isabelle Kliger
Foto: Udu slāpekļa saldējuma bārs